Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Η άλλη Δήμητρα


Η άλλη Δήμητρα της ζωής μου

"don't talk to strangers
they 're just there to do you harm..."


Ποτέ δεν μιλούσα σε ξένους. Πίστευα ότι θα μου 'κάναν κακό. Αλλά τότε συνέβη.
...και έτσι καταφέραμε να αναπτύξουμε μια υπέροχα δημιουργική σχέση μίσους και πάθους. Εγώ τοποθετώ στις αγάπες μου τριαντάφυλλα και αυτή τους κλέβει τα πρόσωπα που έπειτα τα βάζει σε προθήκες στην αποθήκη του σπιτιού μας. Και 'γώ καμιά φορά τη δέρνω ενώ εκείνη βγάζει ένα ήχο σαν γατούλα ευχαριστημένη. Μα τα νύχια της είναι κόκκινα και ο ήχος της ηχεί κακόηχα.

1 σχόλιο:

  1. Το πιο πάνω κείμενο μιλάει για την πραγματική Δήμητρα της ζωής μου και είναι αφιερωμένο στην Δήμητρα Lactuca littera της οποίας την πρώτη εβδομαδιαία επέτειο γνωριμίας βιώνω σήμερα. Στη ζωή μου, βέβαια, εδώ και μερικούς μήνες (περίπου είκοσι) υπάρχει και μια άλλη Δήμητρα, αυτή είναι η ξαδέρφη μου και είναι ακόμα μωρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή